Jadłospis

DIETA PODSTAWOWA 18-22.11.2019

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie
Chleb pszenny (25g) z masłem (5g) z twarożkiem waniliowo-brzoskwiniowym  (15g)
Herbata (250ml)
II śniadanie
Surówka warzywno-owocowa(150g)
[SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE😊]
Obiad
Zupa pomidorowa z makaronem KOLANKA  (250ml) [ZABIELANA MLEKIEM I ŚMIETANKĄ]
Pierogi z mięsem i cebulką [mięso WOŁOWE] (180g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek

Chleb słonecznikowy pszenno-żytni (25g) z masłem (5g) z wędlinką wieprzową (15g)
i papryką czerwoną  (10g)
Herbata owocowa (250ml)

WTOREK

I śniadanie
Chleb graham pszenny (25g) z masłem (5g) z pasztetem drobiowym (20g) i pomidorem (15g)
Herbata (250ml)
II śniadanie
Pomarańcz (120g)
Obiad
Zupa warzywna z kaszą kuskus (250ml)[ZABIELANA MLEKIEM i ŚMIETANKĄ]
Karczek pieczony w sosie własnym (70g)  z kopytkami (100g) i z surówką z ogórka kiszonego, papryką i cebulką (75g)
Kompot owocowy (200ml)                                                                                               
Podwieczorek
Serek bananowo-truskawkowy (100g)  [BEZ DODATKU CUKRU]                                                                                       z ciasteczkiem owsianym z żurawiną (1szt)
Herbatka owocowa (250ml)

ŚRODA 

I śniadanie
Kaszka kukurydziana na mleku 3,2% (150ml)
Chleb pszenny (25g) z masłem (5g) z powidełkami śliwkowymi (20g)
II śniadanie
Śliwki (80g)
Obiad
Krem DYNIOWY (250ml)[ZABIELANY MLEKIEM I ŚMIETANKĄ] z grzankami (10g)
Sznycelki z mięsa wieprzowego(1szt) z ziemniaczkami puree (130g) i z gotowanymi buraczkami z jabłkiem (75g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek
Kisiel owocowy (150ml) + bułeczka maślana (1szt)

CZWARTEK

I śniadanie
Chleb graham (25g) z masłem (5g ) z filetem z kurczaka (15g) i ogórkiem zielonym (7g)
Herbata (250ml)
II śniadanie
GALARETKA OWOCOWA(150ml)
Obiad
Zupa ogórkowa z ziemniakami (250ml) [ZABIELANA MLEKIEM i ŚMIETANKĄ]
Kurczak z warzywami po indyjsku (120g) z ryżem parabolicznym (90g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek

Chleb pszenny (25g) z masłem (5g) z pastą twarogową z tuńczykiem, szczypiorkiem i cebulką (15g)
Herbatka owocowa (250ml)

PIĄTEK

I śniadanie
Musli na mleku 3,2% (150ml)
Chleb pszenny (25g) z masłem (5g) z serem żółtym (15g) i z pomidorem (15g)
II śniadanie
Gruszka (150g)
Obiad
Krem z ciecierzycy (250ml) [ZABIELANY MLEKIEM i ŚMIETANKĄ] z groszkiem ptysiowymi (10g)
Makaron z serem (200g) z polewą jogurtowo-owocową (30g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek

Chleb żytni  (25g) z masłem (5g) z jajkiem na twardo (30g) i z rzodkiewką (7g)
Herbatka owocowa (250ml)