Jadłospis

DIETA PODSTAWOWA 16-20.09.2019

PONIEDZIAŁEK

I śniadanie
Chleb pszenny (25g) z masłem (5g) z twarożkiem śmietankowym z rzodkiewką (15g)
Herbata (250ml)
II śniadanie
Jabłko  (150g)
Obiad
Zupa jarzynowa z makaronem MUSZELKI  i boczkiem  [ZABIELANA MLEKIEM I ŚMIETANKĄ] (250ml)
Kaszotto z kurczakiem i  kolorowymi warzywami (200g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek

Chleb słonecznikowy pszenno-żytni (25g) z masłem (5g) z schabem pieczonym (15g)
i papryką czerwoną  (10g)
Kakao na mleku 3,2% (150ml)

WTOREK

I śniadanie
Chleb pszenno-razowy (25g) z masłem (5g) z polędwicą sopocką (15g) i ogórkiem zielony (7g)
Herbata (250ml)
II śniadanie
Pomarańcza (120g)
Obiad
Krem pomidorowo-paprykowy (250ml) z grzankami (10g) [ZABIELANA MLEKIEM I ŚMIETANKĄ]
Pieczeń rzymska z groszkiem zielonym   (70g) w sosie pieczeniowym                                                                     z kolorowymi kluseczkami śląskimi (100g) i z surówką z czerwonej kapusty  z rodzynkami  (75g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek
Mini drożdżówka z KREMEM KARPATKOWYM  (1 szt.) [z dodatkiem mleka]
Herbata owocowa (250ml)

ŚRODA 

I śniadanie
Chleb graham (25g) z masłem (5g) z szyneczką z indyka (15g) i rzodkiewką (7g)
Herbata (250ml)
II śniadanie
Marchewka  do chrupania (50g)
Obiad
Zupa curry z ryżem (250ml)[ZABIELANA MLEKIEM I ŚMIETANKĄ]
Makaron PENNE (120g) z indykiem w sosie śmietanowym z zielonymi warzywami (120g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek
Koktajl bananowo-czekoladowy (150g) [BEZ DODATKU CUKRU!]
chałka – 2 kanapki (24g)

CZWARTEK

I śniadanie
Chleb graham (25g) z masłem (5g) z szyneczką drobiową (15g) i pomidorem (15g)
Herbata z cytryną (250ml)
II śniadanie
Banan (120g)
Obiad
Krupnik CIELĘCY z kaszą jęczmienną (250ml)
Kluski leniwe (160g) z polewą jogurtowo-owocową (30g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek
Chleb pszenny  (25g) z masłem (5g) z pastą z pieczonych warzyw z dodatkiem twarogu (15g)
Herbatka owocowa (250ml)

PIĄTEK

I śniadanie
Chleb graham (25g) z masłem (5g) z serem żółtym (15g) i z papryką czerwoną (10g)
Herbata z cytryną (250ml)
II śniadanie
Arbuz  (150g)
Obiad
Zupa  a’ la solferio  (250ml) z grzankami (10g) [ZABIELANY MLEKIEM I ŚMIETANKĄ]
Ryba panierowana (70g) z puree z batatów  (130g) i surówką z kapusty kiszonej z marchewką (75g)
Kompot owocowy (200ml)
Podwieczorek

Chleb pszenny (25g) z masłem (5g) z pastą jajeczną  ze szczypiorkiem (15g) i ogórkiem kiszonym (7g)